خبیر دبی

لوگو وایت خبیر دبی

ثبت شرکت در دبی

روند ثبت شرکت در دبی و چالش های پیش رو، نکات بسیار مهمی دارد. پس با ما همراه باشید تا با جزئیات ثبت شرکت در دبی و روندکاری خبیر دبی بیشتر آشنا شوید.

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی، یکی از روش های اخذ اقامت در کشور امارات می باشد. کشور امارات و به ویژه شهر زیبای دبی دارای پویاترین اقتصاد جهان می باشند. امروزه افراد بسیار زیادی از جمله ایرانیان، تمایل به سرمایه گذاری در این کشور را دارند. ثبت شرکت در امارات مهم ترین روش کسب اقامت در دبی از طریق راه اندازی کسب و کار می‌باشد.

از دلایل تمایل به ثبت شرکت در دبی می توان به سوددهی بسیار بالا، مالیات صفر برای شرکت ها، تورم ناچیز و سطح زندگی بی نظیر اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی اجمالی روش های گرفتن اقامت دبی، به بحث پیرامون ثبت شرکت در دبی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

94A3153 scaled e1714497946669
94A3556 scaled

چالش‌های ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی یکی از روش های اخذ اقامت دبی محسوب می شود. از دیگر روش های اخذ اقامت می توان به خرید ملک و یا اقامت از طریق سپرده گذاری اشاره داشت. از آنجایی که دبی، یکی از برترین قطب های اقتصادی جهان محسوب می شود، سرمایه گذاران زیادی مایل به سرمایه گذاری در این شهر می باشند.

یکی از روش هایی که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند، ثبت شرکت در دبی می باشد. در گذشته افراد خارجی فقط مجاز به در اختیار داشتن حداکثر 49 درصد از سهام شرکت بودند.

اما امروزه این قانون تغییر کرده است و افراد می توانند بدون نیاز به یک سهامدار اماراتی نیز، شرکت خود را به ثبت برسانند. ثبت کردن همه انواع شرکت ها در دبی مجاز و قانونی می باشد. همچنین باید بگوییم که برای ثبت شرکت، حداقل 20،000 درهم سرمایه ی اولیه مورد نیاز است.

مراحل ثبت شرکت در دبی

دارای مراحلی است که به مراحل چهارگانه مشهور است. در ادامه به ذکر آنها بسنده می کنیم.

  • تهیه و تنظیم مدارک مورد نیاز و سفر توریستی به این شهر.
  • بررسی شرایط قانونی و پرونده ها و اخذ مجوزهای دولتی لازم.
  • گرفتن اقامت کشور امارات.
  • بازگشایی یک حساب بانکی در این شهر و شروع فعالیت.
مدارک دریافت ویزای توریستی دبی

البته لازم به ذکر است با ثبت شرکت در دبی اقامت دریافتی، یک اقامت دائم و قابل تمدید خواهد بود. این اقامت دو سال می باشد و برای فرد متقاضی و خانواده ی او صادر خواهد شد.

شرایط و مدارک ثبت شرکت در دبی و کشور امارات

برای ثبت شرکت در امارات شرایط آنچنان سختی وجود ندارد. 

به عنوان اولین شرط باید بگوییم که فرد متقاضی باید حداقل 18 سال داشته باشد. 

دومین شرط ثبت شرکت در امارات، وجود حداقل سرمایه ی اولیه است.

نکته ی لازم به ذکر این است که برای این کار نیازی به ارائه ی مدرک زبان نمی باشد. اما اکنون باید ببینیم که برای ثبت شرکت، چه مدارکی لازم می باشد.

مزایای ثبت شرکت در دبی

حال شاید این سوال به وجود بیاید که با وجود کشورهایی همچون انگلیس، آمریکا، کانادا و آلمان، چرا باید در یک کشور واقع در خاورمیانه سرمایه گذاری کنیم. با ما همراه باشید تا در مورد مزایای ثبت شرکت در دبی مطالبی را ارائه دهیم. 

به برخی از مزایای ثبت شرکت در امارات اشاره خواهیم کرد.

  • عدم نیاز به ارائه ی مدرک زبان و مدرک تحصیلی.
  • امکان ارسال جاب آفر به سراسر نقاط جهان.
  • کوتاه بودن پروسه ی ثبت شرکت.
  • عدم نیاز به داشتن پیشینه در مالکیت شرکت.
  • عدم وجود حداکثر سنی برای ثبت شرکت.
  • امکان فعالیت در 10 زمینه ی تجاری متفاوت تنها فقط با یک مجوز ثبت.
  • اخذ اقامت موقت دو ساله برای فرد متقاضی و خانواده ی او.

برای ثبت شرکت از ما مشاوره بگیرید

خبیر دبی برای بهتر مشاوره دادن به هم وطنان عزیز ایرانی وقت مشاوره تنظیم می نماید.

برای دریافت زمان مشاوره لطفا مشخصات و شماره تماس ارسال نمایید. در زمان مناسب مشاورین متخصص با شما تماس خواهند گرفت.

گرفتن اقامت با خبیر دبی

روش های اخذ اقامت دبی:

البته باید بگوییم که از آنجایی که پاسپورت امارات یکی از قدرتمندترین پاسپورت های جهان یا به عبارت صحیح تر، قدرتمندترین پاسپورت جهان محسوب می شود، اخذ اقامت دائم دبی بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در دبی میباشد.

انواع گرفتن اقامت در دبی

بهترین مجموعه برای پیگیری امور مربوط به ثبت شرکت

افراد می توانند برای ثبت شرکت از موسسات متنوعی استفاده کنند. پیشنهاد ما به شما، موسسه ی خبیر دبی می باشد. اما حال به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا خبیر دبی باید انتخاب شما باشد؟

خبیر دبی از سال 2003 تاکنون یعنی 21 سال، به ارائه ی خدمات و مشاوره ی اقتصادی در شهر دبی مشغول می باشد. خبیر دبی به طور تخصصی به فعالیت در شهر دبی می پردازد. شما می توانید برای ثبت شرکت در دبی با مشاوران مجرب خبیر دبی، ارتباط برقرار کنید.