ثبت شرکت در دبی

دبی بهترین شهر منطقه ی خاورمیانه محسوب می شود. در ادامه به چگونگی ثبت شرکت آشنا خواهیم شد.

ثبت شرکت در دبی، یکی از روش های اخذ اقامت در کشور امارات می باشد. کشور امارات و به ویژه شهر زیبای دبی دارای پویا ترین اقتصاد جهان می باشند. امروزه افراد بسیار زیادی از جمله ایرانیان، تمایل به سرمایه گذاری در این کشور را دارند.

از دلایل این تمایل می توان به سوددهی بسیار بالا، مالیات صفر برای شرکت ها، تورم ناچیز و سطح زندگی بی نظیر اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی اجمالی روش های گرفتن اقامت دبی، به بحث پیرامون ثبت شرکت در دبی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

khabir dubai new company for office in dubai
ثبت شرکت در دبی, ثبت شرکت, ثبت شرکت در امارات

ثبت شرکت در دبی، یکی از روش های اخذ اقامت:

ثبت شرکت در دبی یکی از روش های اخذ اقامت دبی محسوب می شود. از دیگر روش های اخذ اقامت می توان به خرید ملک و یا اقامت از طریق سپرده گذاری اشاره داشت. از آنجایی که دبی، یکی از برترین قطب های اقتصادی جهان محسوب می شود، سرمایه گذاران زیادی مایل به سرمایه گذاری در این شهر می باشند.

یکی از روش هایی که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند، ثبت شرکت در دبی می باشد. در گذشته افراد خارجی فقط مجاز به در اختیار داشتن حداکثر 49 درصد از سهام شرکت بودند.

اما امروزه این قانون تغییر کرده است و افراد می توانند بدون نیاز به یک سهامدار اماراتی نیز، شرکت خود را به ثبت برسانند. ثبت کردن همه ی انواع شرکت ها در دبی مجاز و قانونی می باشد. همچنین باید بگوییم که برای ثبت شرکت، حداقل 20،000 درهم سرمایه ی اولیه مورد نیاز است.

دارای مراحلی است که به مراحل چهارگانه مشهور است. در ادامه به ذکر آنها بسنده می کنیم.

  • تهیه و تنظیم مدارک مورد نیاز و سفر توریستی به این شهر.
  • بررسی شرایط قانونی و پرونده ها و اخذ مجوزهای دولتی لازم.
  • گرفتن اقامت کشور امارات.
  • بازگشایی یک حساب بانکی در این شهر و شروع فعالیت.
ویزای توریستی

البته لازم به ذکر است با ثبت شرکت در دبی اقامت دریافتی، یک اقامت دائم و قابل تمدید خواهد بود. این اقامت دو سال می باشد و برای فرد متقاضی و خانواده ی او صادر خواهد شد.

شرایط و مدارک ثبت شرکت در کشور امارات:

برای ثبت شرکت شرایط آنچنان سختی وجود ندارد. به عنوان اولین شرط باید بگوییم که فرد متقاضی باید حداقل 18 سال داشته باشد. دومین شرط ثبت شرکت در امارات، وجود حداقل سرمایه ی اولیه است.

نکته ی لازم به ذکر این است که برای این کار نیازی به ارائه ی مدرک زبان نمی باشد. اما اکنون باید ببینیم که برای ثبت شرکت، چه مدارکی لازم می باشد.

حال شاید این سوال به وجود بیاید که با وجود کشورهایی همچون انگلیس، آمریکا، کانادا و آلمان، چرا باید در یک کشور واقع در خاورمیانه سرمایه گذاری کنیم. با ما همراه باشید تا در مورد مزایای ثبت شرکت در دبی مطالبی را ارائه دهیم. 

به برخی از مزایای ثبت شرکت در امارات اشاره خواهیم کرد.

  • عدم نیاز به ارائه ی مدرک زبان و مدرک تحصیلی.
  • امکان ارسال جاب آفر به سراسر نقاط جهان.
  • کوتاه بودن پروسه ی ثبت شرکت.
  • عدم نیاز به داشتن پیشینه در مالکیت شرکت.
  • عدم وجود حداکثر سنی برای ثبت شرکت.
  • امکان فعالیت در 10 زمینه ی تجاری متفاوت تنها فقط با یک مجوز ثبت.
  • اخذ اقامت موقت دو ساله برای فرد متقاضی و خانواده ی او.
Saeid Yousef from khabirdubai, سعید از تیم خبیر دبی

تیم قدرتمند خبیر دبی برای بهتر مشاوره دادن به هم وطنان عزیز ایرانی وقت مشاوره تنظیم می نماید.

برای دریافت زمان مشاوره لطفا مشخصات و شماره تماس ارسال نمایید. در زمان مناسب مشاورین متخصص با شما تماس خواهند گرفت.

روش های اخذ اقامت دبی:

البته باید بگوییم که از آنجایی که پاسپورت امارات یکی از قدرتمندترین پاسپورت های جهان یا به عبارت صحیح تر، قدرتمندترین پاسپورت جهان محسوب می شود، اخذ اقامت دائم دبی بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در دبی میباشد.

انواع گرفتن اقامت در دبی

female-accountant-calculations-EYHKDAH.jpg

اقامت سپرده گذاری

مزایای سپرده گذاری در امارات، مهاجرت به امارات و اخذ اقامت 10 ساله می باشد و با 2 ملیون درهم سپرده در بانکهای اماراتی با اقامت 10 ساله طلایی شامل شما خواهد شد و ....

محله بر دبی

اقامت خرید ملک

شما میتوانید با خرید ملک در دبی از اقامت 2 و یا 5 یا 10 ساله استفاده نمایید. اگر ارزش ملک تا 2 میلیون درهم باشد اقامت 10 ساله طلایی دبی شامل شما میگردد و ...

مدرسه‌ای در دبی

اقامت تحصیلی

با توجه به موقعیت استراتژیک شهر زیبای دبی، معتبرترین کشورهای دنیا اقدام به تاسیس دانشگاه در این شهر نموده اند. دانشگاه های آمریکایی ، کانادا و...

9-36.jpg

اقامت کاری

با توجه به قوانین، کارفرماها اجازه ارسال درخواست اقامت برای کارمندان خود را دارند. مدت این اقامت 2 ساله بوده و هر دو سال یکبار توسط کارفرما قابل تمدید است.

اقامت خانوادگی

اقامت خانوادگی

ویزای خانوادگی امارات متحده عربی که برای اعضای خانواده نزدیک شهروندان امارات یا مقیم خارجی صادر می‌شود و برای ویزای خانوادگی، مدارکی دال بر پیوندهای خانوادگی و....

افراد می توانند برای ثبت شرکت از موسسات متنوعی استفاده کنند. پیشنهاد ما به شما، موسسه ی خبیر دبی می باشد. اما حال به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا خبیر دبی باید انتخاب شما باشد؟

خبیر دبی از سال 2003 تاکنون یعنی 21 سال، به ارائه ی خدمات و مشاوره ی اقتصادی در شهر دبی مشغول می باشد. خبیر دبی به طور تخصصی به فعالیت در شهر دبی می پردازد. شما می توانید برای ثبت شرکت در دبی با مشاوران مجرب خبیر دبی، ارتباط برقرار کنید.

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام