خبیر دبی

لوگو وایت خبیر دبی

هزینه زندگی در امارات

امارات متحده عربی، یک کشور لاکچری توسعه یافته است که مخصوصا در چندین سال اخیر سرعت رشد بسیار بالای در تمامی زمینه ها داشته است و به یکی از مرفه ترین و گران ترین کشور های دنیا برای زندگی تبدیل شده است هزینه زندگی در امارات زیاد میباشد. 

هزینه زندگی در امارات

شهر دبی پایتخت تجاری و اقتصادی امارات یکی از لاکچری ترین و پر زرق و برق ترین شهر های امارات است. قطعا هزینه زندگی در این شهر که قلب تپنده امارات است کمی بالاتر از سایر شهرهای امارات و هزینه زندگی در امارات است. 

هزینه زندگی در امارات

در اینجا سعی کرده ایم شما را با هزینه های زندگی در کشور پیشرفته امارات اشنا کنیم اگر قصد مهاجرت به امارات را دارید توصیه ما به شما این است که با مشاورین ماهر تیم خبیر دبی در ارتباط باشید.  تیم خبیر دبی با افراد متخصص و متعهد با سابقه کاری طولانی و درخشانی که دارد اماده خدمت رسانی به تمام هم میهنان در هر لحظه است. 

حضور ثروتمندان جهان در این کشور که دارای غول های تکنولوزی دنیاست و در تمام زمینه های اقتصادی و سیاسی و توریستی حرف های زیادی برای گفتن دارد این کشور را به یک قطب اقتصادی و تجاری و گران ترین کشور برای زندگی تبدیل کرده است. 

اگرچه هزینه زندگی در امارات نسبت به سایر کشور های منطقه نسبتا بالاست اما شما با ورود به امارات به دریای عظیم ثروت وارد میشوید و میتوانید با سرعت پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و رشد عظیمی در کسب و کار خود ان هم در بازار کار بین المللی داشته باشید. 

 همچنین شما با حضور در دبی میتوانید با ابر قدرت های جهان در تجارت همکاری نمایید و خود و کسب و کار خود را توسعه بدهید و از تمامی امکانات رفاهی کشور امارات و جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا در تمامی زمینه ها از جمله اموزشی، تحصیلی، پزشکی، مهندسی، ورزشی و تفریحی برخوردار بشوید. 

اگر قصد مهاجرت و زندگی در امارات را دارید هم اکنون برای صرفه جویی در هزینه و زمان و همچنین کسب اخرین و بروز ترین اطلاعات جامع زندگی و مهاجرت به امارات با مشاورین برتر تیم اقتصادی خبیر دبی در ارتباط باشید. 

هزینه های مربوط به مسکن در امارات 

به علت کمبود فضا جهت ساخت و ساز قیمت مسکن در این کشور به خصوص در شهر دبی که از ان به عنوان عروس امارات یاد میشود کمی بالاست. هزینه مسکن بسته به منطقه شهر مورد نظر، متراژ ساختمان، نوع سازه، طراحی و دکوراسیون متفاوت میباشد و بیشترین هزینه زندگی در این کشور مربوط به هزینه های مربوط به مسکن میباشد. 

هزینه مسکن در امارات

برای کاهش یا صرفه جویی در هزینه های مرتبط به خرید یا اجاره مسکن شما میتوانید از منازلی که در حومه شهر قرار دارند استفاده کنید و یا زندگی در شهر های کم هزینه تر را انتخاب بکنید. هزینه مسکن در پایتخت امارات و همچنین ابوظبی گران تر از سایر شهر هاست. مسکن در کشور امارات به عنوان یک دارایی مهم محسوب میشود چونکه قیمت ان روز به روز در حال ترقی است و به همین علت بازار خرید و فروش املاک در امارات بازار کار پر سودی است. 

طبق گزارشات اماری بدست امده برای خرید هر متر مربع مسکن در امارات با توجه به منطقه مسکونی چیزی حدود 9000 تا 13000 درهم باید هزینه کرد. 

میانگین هزینه اجاره ماهانه مسکن با توجه به متراژ مسکن و منطقه مسکونی از 4000 تا 11000 درهم متفاوت است. 

هزینه خورد و خوراک در امارات 

مهم ترین هزینه ای که روزانه برای ان صرف میشود بی شک هزینه خورد و خوراک هر فرد و خانواده ای است. شما بعد از هزینه ی مربوط به خرید یا اجاره منزل قطعا اولین هزینه ای که به ذهنتان میرسد هزینه مربوط به خوراک است. شاید به نظر برسد که امارات به دلیل قرار گرفتن در منطقه ی بیابانی با کمبود مواد غذایی روبروست اما سیاست راهبردی دولت در انتخاب به روز ترین تکنولوزی های کشاورزی دنیا برای فرایند کاشت و برداشت محصولات کشاورزی امارات را به یکی از غنی ترین کشور ها تبدیل کرده است. 

به کار گرفتن به روز ترین تکنولوزی های دنیا، دسترسی راحت به دریا و همچنین تجارت وسیع غذا در امارات سبب تنوع غذایی بالا در امارات شده و همچنین قیمت محصولات غذایی را نسبتا به تعادل رسانده است. 

البته صرف غذا در لوکس ترین رستوران های امارات که در ساختمان های مهم قرار دارند هزینه های زیادی در پی دارد و اگر شما با محدودیت مالی روبرو هستید میتوانید در زمان مناسب تری به فکر استفاده از ان رستوران ها باشید. قطعا هر فردی وسع مالی کافی برای غذا خوردن در رستوران های بسیار مجلل امارات را ندارد. 

هزینه خوراک در امارات

  • قیمت هر یک کیلو میوه بین 4 تا 20 درهم میتواند متغیر باشد.
  • قیمت هر یک کیلو گوشت بین 23 تا 56 درهم میتواند متغیر باشد.
  • قیمت هر کیلو مرغ بین 15 تا 56 درهم میتواند متغیر باشد.
  • قیمت هر یک کیلو برنج بین 5 تا 15 درهم میتواند متغیر باشد.
  • قیمت هر یک کیلو تخم مرغ بین 6 تا 18 درهم میتواند متغیر باشد.
  • قیمت هر یک کیلو پنیر بین 16 تا 90 درهم میتواند متغیر باشد.
  • قیمت هر لیتر شیر بین 5 تا 11 درهم میتواند متغیر باشد.
  • قیمت هر عدد نان بین 3 تا 10 درهم میتواند متغیر باشد.
  • قیمت یک بطری اب معدنی در دبی 2 درهم می‌باشد.
  • قیمت یک بطری نوشابه 4 درهم است. 

قیمت غذا در رستوران های امارات نسبت به رستورانی که انتخاب میکنید میتواند بسیار متفاوت باشد صرف یک وعده غذا در رستوران های لوکس امارات میتواند بین 400 تا 700 درهم هزینه بر باشد. 

قیمت غذا در دبی در یک بازه وسیع قرار دارد شما با دنیایی از تنوع غذایی در این کشور روبرو هستید که میتوانید به راحتی به هر غذایی که دوست دارید دسترسی پیدا کنید و این مقوله دست شما را برای انتخاب قیمت محصولات بسیار باز تر میکند.   

هزینه های مربوط به حمل و نقل در امارات 

امارات به دلیل اینکه سالانه مقصد بسیاری از مسافران و توریست ها از سراسر دنیاست و رفت و امد مساله بسیار مهمی است از سیستم حمل و نقل عمومی قوی برخوردار است. 

  • میزان امنیت رانندگی در دبی بسیار بالاست و امار تصادفات در این کشور نرخ بسیار محدودی را شامل میشود.
  • سیستم حمل و نقل در امارات بسیار گسترده است و شما به راحتی به تمام انها دسترسی دارید.
  • در هر نقطه ای که باشید با هر وسیله نقلیه ای که انتخاب بکنید در این کشور به راحتی جا به جا میشوید.
  • سیستم حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، تاکسی، مترو، ترموا و مونوریل است. 

هزینه حمل و نقل در دبی

برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در سطح امارات شما باید از نول کارت استفاده کنید که قیمت های بسیار مناسبی دارند استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با توجه به نوع وسیله انتخابی و مقصد شما میتواند از 5 تا 30 درهم متغیر باشد. 

در بین تمام وسیله های نقلیه در امارات، مترو محبوبیت خاصی دارد البته ارزان بودن ان چندان بی تاثیر نیست. 

ناگفته نماند که امارات به دلیل اینکه قطب قوی بین المللی تجاری است و عوارض گمرک در ان پایین است و حتی قوانین گمرکی مربوط به واردات خودروهای لوکس در ان اسان است قیمت بسیاری از خودرهای لوکس و به روز دنیا در این کشور نسبت به سایر کشور ها به صرفه میباشد. 

هزینه‌های درمانی در امارات 

خدمات مراقبت بهداشت و هزینه درمان در امارات در نوع خود در جهان بهترین اند و امارات دارای یک سیستم درمانی بسیار کارامد بین المللی است. مسلم است که بهترین خدمات پزشکی در دنیا شامل مجهز ترین بیمارستان ها و مجرب ترین پزشکان هزینه های بیشتری نیز در پی دارد. ارگان های بیمه در این کشور هزینه های درمان مشتریان خود به ویژه برای شهروندانش را به خوبی پوشش میدهند.

هزینه درمان در امارات و دبی 

هزینه درمان در این کشور بسته به نوع بیمارستان و نوع درمان و نوع بیمه از هم متفاوت است. 

بیمارستان های دولتی امارات برای شهروندان این سرزمین رایگان هستند و البته برای مهاجرین تخفیف هایی نیز دارند اما بیمارستان های خصوصی که امکانات پیشرفته تری هم دارند هزینه های مخصوص به خود را دارند. 

هزینه درمان در امارات برای شهرواندان ان بسیار مناسب و در حد رایگان است اما برای مهاجرین دارای کارت بهداشت دارای تخفیف است. 

برای مدیریت شرایط در بیماری و همچنین مدیریت هزینه های ساکنین امارات دو نوع بیمه در نظر گرفته شده است بیمه دولتی برای شهروندان امارات کاملا رایگان است و برای مهاجرین تخفیف هایی دارد اما بیمه های خصوصی هزینه های مخصوص خود را دارند. 

برای زندگی در امارات پوشش بیمه برای مواقع نیاز به درمان یک مساله بسیار مهم است اگر قصد مهاجرت و زندگی در دبی را دارید توصیه ما به شما این است که برای خریداری و اطلاع از شرایط پوشش بیمه برای درمان با متخصصان مجرب تیم خبیر دبی در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را برای امور بیمه به شما انجام بدهند 

هزینه های تحصیل در امارات 

دولت کشور امارات در پی ارتقای سطح اموزشی و مدارج علمی و استاندارد های اموزشی این کشور اقدام به تاسیس دانشگاه های بین المللی و مراکز دولتی و خصوصی معتبر و برجسته کرده است. دانشگاه های بین المللی امارات میتوانند همانند پلی باشند که درنهایت شما را به به شعبه های بین المللی دانشگاه های اروپایی برسانند. کشور امارات دارای بروز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات مربوط به امور اموزشی است. 

شما با مهاجرت تحصیلی به دبی در بهترین و معتبرترین موسسات اموزشی تحصیل میکنید و یک مدرک معتبر بین المللی دریافت میکنید. در کنار تحصیل شما میتوانید شغل پاره وقت خود را نیز داشته باشید و از مزایای زندگی در کشور بسیار زیبای امارات بهره مند بشوید 

شهروندان امارات حق تحصیل رایگان در تمامی مراکز دولتی امارات را دارند این درحالی است که مهاجرین حق تحصیل در مراکز خصوصی با هزینه های بالا را دارند. 

هزینه تحصیل در امارات

هرینه تحصیل در مراکز اموزشی امارات شامل هزینه های مربوط به زندگی، اقامت، دریافت ویزا، حق بیمه و شهریه تحصیل میباشد 

هزینه تحصیل در امارات با توجه به مقطع و موسسه انتخابی شما میتواند متغیر باشد. اما هزینه تحصیل برای دوره کارشناسی بین 37 هزار تا 70هزار درهم متغیر است. هزینه تحصیل برای دوره کارشناسی ارشد بین 55 هزار تا 75 هزار درهم متغیر است. علاوه بر هزینه های تحصیل هزینه زندگی برای فرد دانشجو متناسب با محل سکونت، شرایط فردی وی، سبک زندگی شخصی و رژیم غذایی هر فرد متنوع و متغیر است. 

هزینه ماهانه برای هر فرد با شرایط معمولی بین 3 هزار تا 5 هزار درهم امارات میتواند متغیر باشد. دولت کشور امارات و همچنین مراکز اموزشی بورسیه هایی برای کمک مالی به فرد محصل خارجی در نظر میگیرند که میتواند کمک خرج فرد دانشجو باشد. 

هزینه های مربوط به تفریح در امارات 

امارت این غول گردشگری در دنیا همه ساله گردشگران زیادی را توسط صنعت توریست به خود جذب میکند. این کشوز جز برترین کشور های دنیا در زمینه تفریح و سرگرمی های جذاب است. امارات این کشور اسرار امیز با برج های بلند، مراکز تفریحی، شهر بازی های هیجان انگیز، پارک های ابی وسیع و جذاب، ساحل های متنوع و بسیار تمیز و مال های بسیار عظیم همه ساله گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب میکند. 

هزینه تفریح در دبی

تور سافاری در دبی یکی از مهیج ترین تفریحات در دبی است که طرفداران مخصوص خود را دارد. اگر شما به دنبال تفریح بسیار هیجان انگیز در دل یک کویر بکر هستید تور سافاری دبی برای شما تجربه زیبایی را رقم خواهد زد. هزینه سافاری دبی با توجه به تور مورد نظر و پکیج انتخابی شما میتواند متغیر باشد هزینه های سافاری صحرا از حدود 250 درهم شروع میشود و بسته به انتخاب تفریح های دیگر، صرف غذا، نوشیدن نوشیدنی، قلیان و حتی عکاسی میتواند افزایش پیدا کند. 

کشتی لوتوس دبی که همانند تجربه این سفر دریایی را در هیچ کجای دنیا تجربه نخواهید کرد قطعا این تور سه ساعته کشتی کروز مگایات لوتوس برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود. 

هزینه خرید بلیط کشتی مگا یات کروز به همراه پذیرایی در کشتی از 270 درهم شروع میشود. 

پارک ابی اتلانتیس واقع در دبی یکی از بهترین و بدون اغراق هیجان انگیز ترین پارک های ابی دنیاست که با طراحی بی نظیری که دارد و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار حرفه ای که تجربه شیرین نهایت لذت در کنار امنیت بسار بالا را برای شما فراهم میکند. 

بلیط ورود به پارک ابی از 310 درهم شروع میشود اما شما باید هزینه های جانبی برای ورود را هم در نظر بگیرید. 

رصد خانه اسکای ویوز در دبی این رصد خانه که در قلب دبی قرار دارد با چشم انداز بسیار زیبایی که دارد ارتفاع 220 متری دارد اسکای ویوز یک تجربه بسیار هیجان انگیز است که سطح ادرنالین خون شما را بسیار بالا خواهد برد.  

بلیط اسکای ویوز در دبی از حدود 100 درهم شروع میشود. 

موزه اینده دبی شما را با برترین و در عین حال بروز ترین دستاوردها و نواوری های روز دنیا اشنا خواهد کرد. 

حضور در این موزه فرصت بسیار مناسبی برای علاقه مندان به دانش و خود دانشمندان است تا بتواند اطلاعات خود را در اینجا بروز رسانی بکنند. 

هزینه خرید بلیط موزه اینده از 160 درهم شروع میشود. 

اکواریوم دبی مال شما را به دل یک مجموعه بسیار بزرگ از ابزیان، ماهی ها و موجودات دریازی خواهد برد شما از طریق یک تونل شیشه ای وارد دل دنیای بی نظیر زیر اب خواهید شد و یک تجربه پیاده روی در کنار تمام موجودات دریایی را خواهید داشت. 

هزینه بلیط اکواریوم دبی از حدود 140 درهم شروع میشود. 

برج خلیفه این برج بلند ترین برج در تمام جهان و معروف ترین سازه امارات است. برج خلیفه این شهر عمودی به دلیل اینکه یک شاهکار مهندسی و طراحی است گردشگران را به سمت خود جذب میکند 

هزینه بلیط طبقات برج خلیفه از 170 تا 500 درهم متفاوت است. 

در اینجا ما سعی کردیم شما را با هزینه عمومی بعضی از تفریحات رایج و محبوب در امارات اشنا کنیم اما هزینه های مربوط به تفریح در دبی با توجه به اینکه چه تفریحی را در کجا انتخاب میکنید و در کنار تفریح های مورد نظر قصد انجام چه کار هایی دارید میتواند در یک بازه بسیار متغیر باشد.  

هزینه های مربوط به مالیات در امارات  

این کشور در بین تمامی کشور های منطقه به بهشت مالیاتی شهرت دارد. 

سیاست کاری دولت امارات با وضع قوانین اسان و انعطاف پذیر، تغیرات مناسب و مطلوب در حیطه کاهش مالیات نظر مثبت بسیاری از افراد را در تمام جهان به خود جذب میکند. 

هزینه مالیات در دبی

افراد سرمایه دار امارات و سرمایه گذاران خارجی در این کشور این کشور را از نظر امور مالیاتی بسیار مطلوب براورد کرده اند. 

به همین دلیل کشور امارات به قطب مالی تجارت در خاورمیانه معروف است. 

کشور امارات که از برجسته ترین کشور ها از نظر اقتصادی در منطقه است قوانینی برای رفاه حال شهروندان خود به این ترتیب وضع کرده است که شهروندان این کشور معاف از پرداخت یکسری مالیات ها هستند. 

در زیر به ذکر انها پرداخته ایم. 

  1.  مالیات دارمد امارات
  2. مالیات دارایی در امارات
  3. مالیات بر ارث
  4. مالیات حقوق 
  5. مالیات دستمزد
  6. مالیات سرمایه 
  7. مالیات املاک 

شهروندان امارات از پرداخت مالیات های ذکر شده در بالا معاف هستند.  کشور امارات به دلیل تجارت های وسیع و مختلفی که دارد بسیار کشور پر رونقی است که تجارت های عظیم و مهم منطقه در ان به وقوع میپیوندد. بیشتر افراد در سراسر دنیا به دلیل نرخ مالیات های بسیار مقرون به صرفه امارات به این کشور علاقه خاصی نشان میدهند. 

شما میتوانید برای دریافت مشاوره های عمومی و خصوصی در زمینه های حقوقی و مالیات کشور امارات با مشاورین برتر تیم اقتصادی خبیر دبی واقع در دبی مشورت بگیرید و با خیال راحت به مهاجرت یا سرمایه گذاری خود در این بهشت زیبا ادامه بدهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *