اداره فدرال منابع انسانی دولت اقدامات لازم برای مبارزه با کوفید-19 را در نهادهای دولتی فدرال به روز می کند

دبی_ 1 ژانویه 2022( وام )_ اداره فدرال منابع انسانی دولت امروز بخشنامه ای را به تمام وزارتخانه ها و نهادهای فدرال صادر کرد و اقدامات انجام شده در سطح دولت فدرال برای مبارزه با همه گیر کوفید-19 را به روز کرد.

در این بخشنامه تصریح شده است که بر اساس دستورات دولت امارات در خصوص اجرای «پروتکل گذر سبز» برای کلیه کارکنان دولت فدرال و پس از هماهنگی با مقامات ذیصلاح و وزارت بهداشت و پیشگیری، اداره فدرال منابع انسانی دولت تصمیم گرفته است تا همه موارد را استاندارد کند. قطعنامه های مربوط به اقدامات پیشگیرانه کوفید-19 برای تسهیل کار نهادهای دولت فدرال.

این مقام از وزارتخانه ها و مقامات فدرال خواست تا اطمینان حاصل کنند که همه کارمندان خود واکسن تقویت کننده کووید-19 را دریافت کرده اند، و بر اهمیت این که همه کارمندان دولت فدرال ظرف یک ماه از تاریخ صدور این بخشنامه واکسن تقویت کننده را دریافت کنند، تاکید کرد. و مطابق با دستورالعمل های تزریق تقویت کننده مورد تایید امارات متحده عربی، از جمله چارچوب های زمانی واکسیناسیون و واجد شرایط بودن برای هر واکسن. هدف این مرحله اطمینان از کارایی بهینه در اجرای گرین پاس در اپلیکیشن الحصن است.

طبق این بخشنامه، کارمندان واکسینه نشده از 3 ژانویه 2022 اجازه ورود به نهادهای دولتی فدرال را نخواهند داشت. علاوه بر این، نهادهای دولت فدرال باید دستورالعمل های صادر شده توسط مقامات ذیصلاح را رعایت کنند و از کارمندان خود بخواهند که در اسرع وقت واکسن کوفید-19 را مصرف کنند. تا حد امکان اجازه ورود به محل کار خود را داشته باشند.

این مقام همچنین به تمام نهادهای دولت فدرال دستور داد که رویه های مربوط به کارمندان مثبت کوفید-19 و ردیابی تماس را با استفاده از راهنمای دستورالعمل اداره فدرال منابع انسانی دولت در مورد روش های برخورد با کارمندان مشکوک یا تأیید شده به کوفید-19 و کسانی که به عنوان مرجع مورد استفاده قرار می دهند، تنظیم کنند. با موارد مثبت در محل کار تماس گرفت. نهادهای دولت فدرال همچنین باید از مکانیسم‌های ثبت چنین مواردی و همچنین کارمندان واکسینه شده و درخواست‌های کار از راه دور در سیستم‌های الکترونیکی مورد تایید دولت فدرال پیروی کنند.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303007682

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات متحده عربی 2556 مورد جدید مبتلا به کوفید-19 ؛ 908 مورد بهبودی و یک مورد فوت طی 24 ساعت گذشته خبر می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام