ادنک برای میزبانی اجلاس جهانی انرژی آینده در سال 2022 آماده می شود

ابوظبی، 14 ژانویه 2022 (وام) — شرکت نمایشگاه های ملی ابوظبی (ادنک) آماده سازی خود را برای میزبانی اجلاس جهانی انرژی آینده 2022 (WFES) و رویدادهای مشترک آن از جمله WFES Energy، WFES Water، WFES نهایی کرده است. نمایشگاه و انجمن خورشیدی، ecoWASTE، شهرهای هوشمند WFES، و آب و هوا و محیط زیست WFES، در مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی (ADNEC) از 17 تا 19 ژانویه.

برای این نسخه، WFES علاوه بر نمایش فناوری‌ها و نوآوری‌ها از سراسر جهان، موضوعات کلیدی پایداری و گذار جهانی به انرژی پاک را بررسی خواهد کرد.

این رویداد همچنین انجمن های صنعتی را برگزار می کند که در مورد آخرین روندها و بهترین شیوه ها بحث می کند و موقعیت رویداد را به عنوان یک قطب جهانی برای انرژی های تجدید پذیر و فناوری پایدار تقویت می کند.

این رویداد برای چهاردهمین باری که ADNEC میزبان WFES است، یکی از بزرگترین گردهمایی های پایداری در منطقه است و یکی از رویدادهای بین المللی کلیدی در تقویم سالانه ADNEC است.

میزبانی WFES تعهد ADNEC را برای ایجاد آینده ای سبزتر و پایدارتر برای صنعت MICE افزایش می دهد و همچنین تأثیر مثبت آن را بر صنعت گردشگری تجاری برجسته می کند.

زیرساخت ها و قابلیت های کلاس جهانی ADNEC، استفاده از فضاهای داخلی و خارجی، تخصص در میزبانی موفقیت آمیز رویدادهای بزرگ و موقعیت استراتژیک، آن را به مکان انتخابی برای رویدادهای بین المللی مانند WFES تبدیل می کند.

WFES رهبران دولتی و تجاری و غرفه داران متخصص را از سراسر جهان گرد هم می آورد و فناوری های پیشگام و تفکر پیشگامانه در انرژی، بهره وری انرژی، آب، خورشیدی، زباله و شهرهای هوشمند را به نمایش می گذارد.

این رویداد سه روزه بیش از 200 جلسه آموزنده از محتوای ضروری صنعت را شاهد خواهد بود که به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا از فناوری‌های متحول کننده و پیشرفت‌هایی که در حال حاضر بر بخش کلیدی انرژی تأثیر می‌گذارند، مطلع شوند.

حسین علی-وام

http://wam.ae/en/details/1395303011094

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : نماینده بریتانیا: مذاکرات تجارت آزاد بریتانیا و امارات در حال نزدیک شدن به توافق است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام