بریک بالک خاورمیانه 2022 فرصت‌های تجاری محموله پروژه را ارائه می‌کند

دبی، 12 ژانویه 2022 (وام) — نسخه 2022 Breakbulk خاورمیانه (BBME)، بزرگترین رویداد منطقه برای محموله پروژه و صنعت شکستن فله، علاقه سهامداران و شرکت کنندگان صنعت محلی و جهانی را برانگیخته است. چنین حمایتی شهرت برجسته این رویداد را تقویت می کند و اهمیت آن را در پیشبرد پیشرفت بخش پر رونق امارات متحده عربی و شورای همکاری خلیج فارس تقویت می کند.

این رویداد که تحت حمایت وزارت انرژی و زیرساخت امارات متحده عربی برگزار می شود، قرار است در تاریخ 1 و 2 فوریه 2022 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود. با یک چشم انداز استراتژیک برای کمک به اقتصاد متنوع و پایدار امارات و منطقه، BBME با تسهیل همکاری های کلیدی در طول این رویداد، ارزش بسیار زیادی را اضافه خواهد کرد. علاوه بر این، این رویداد همچنین امیدوار است تا با حمایت از تلاش‌های پیشگام این کشور که در انتخاب مجدد اخیر آن به شورای سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) در عضویت در رده B نقش داشته است، بخش‌های تجاری و لجستیک را در امارات ارتقا دهد. بنابراین، این رویداد حمایت رهبران ارشد حمل و نقل و لجستیک منطقه، دولت امارات و موسسات آموزشی برتر آن را به دست آورده است.

حصه المالک، مشاور وزیر امور حمل و نقل دریایی، وزارت انرژی و زیرساخت امارات متحده عربی، اظهار داشت: «به عنوان یکی از کمک‌کنندگان اصلی در اقتصاد امارات متحده عربی، بخش شکستن یکی از امیدوارکننده‌ترین بخش‌ها در این کشور است و به فعالیت خود ادامه خواهد داد. در امارات متحده عربی، ما موفقیت خود را مدیون زیرساخت های درجه یک بنادر و سرمایه گذاری های انجام شده توسط سازمان های مختلف در به کارگیری فناوری های پیشرفته هستیم. بهترین بنادر و زیرساخت های حمل و نقل برای عملکرد روان بخش محموله پروژه. از این رو، بنادر ما توانایی جابجایی حجم عظیمی از محموله ها را دارند. در سال 2020، امارات متحده عربی 25000 تماس بندری دریافت کرد و بنادر ما بیش از 19 میلیون TEU را جابجا کردند. به‌دنبال سرمایه‌گذاری از این ارقام در سال آینده علیرغم پیشرفت بحران کووید-19 هستیم. ما مطمئن هستیم که رویدادهای صنعتی مانند BBME باعث رشد کسب‌وکار و پس از COVID-19 می‌شود. دوران D-19 با یک بازگشت قوی مشخص خواهد شد.”

از زمان شروع همه گیری جهانی، صنعت محموله پروژه در امارات متحده عربی و منطقه خاورمیانه به دنبال فرصت های رشد جدید بوده است. همانطور که صنعت برای دوره بهبودی آماده می شود، متخصصان در سراسر جهان موافق هستند که Breakbulk خاورمیانه یک رویداد ضروری است. به عنوان یکی از رویدادهای پیشرو شورای همکاری خلیج فارس، BBME از زمان آغاز به کار تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان و غرفه‌داران فراهم کرده است و تعاملاتی را تسهیل می‌کند که به عنوان دروازه‌ای برای همکاری‌های آینده عمل می‌کند.

کاپیتان محمد آل علی، معاون ارشد مدیریت کشتی برای لجستیک و خدمات ADNOC، گفت: “BBME تخصص زیادی را از این صنعت جمع آوری کرده است. همچنین فرصت بسیار خوبی برای ما برای ایجاد شبکه و ملاقات با یکدیگر و تبادل نظر است. بنابراین، من بسیار خوشحالم که این رویداد قرار است بازگردد.

محمد جابر، عضو هیئت مشاوران Breakbulk خاورمیانه، مدیر عامل ابوظبی، مدیر عامل Air and Sea، DSV، گفت: “من از ابتدا در Breakbulk خاورمیانه حضور داشته ام. شرکت ما در طول این رویداد با برگزاری جلسات و یادگیری ارزش پیدا می کند. نظرات رهبران بازار. ما آنجا هستیم تا راه حل هایی پیدا کنیم و مطمئن شویم که از نقطه نظر صنعت در مسیر درستی قرار داریم، نه تنها به عنوان حمل و نقل، بلکه به عنوان رقبا و مشتریان. این در مورد کد کسب و کار و چگونه می‌توانیم آن را توسعه دهیم، تغییرات موجود در بازار را بررسی کنیم، با آنها سازگار شویم و در نهایت به کاربران نهایی خود آنچه می‌خواهند بدهیم.»

دکتر اسماعیل عبدالغفار اسماعیل فراغ، رئیس آکادمی عرب برای علم، فناوری و حمل و نقل دریایی، گفت: “چند سال گذشته نشان داده است که صنعت به نیروی کار بسیار ماهر نیاز دارد. ما در AASTS افتخار می کنیم. با ارائه آموزش‌ها و راهنمایی‌های لازم به دانشجویان و متخصصان صنعت، می‌توانیم شکاف استعدادها را در صنعت پر کنیم. ارتباط دیرینه ما با BBME به ما در تلاش برای گسترش آگاهی در مورد بخش لجستیک و فرصت‌های متعدد در این صنعت کمک کرده است. امسال، در مقام حامی و غرفه‌دار، امیدواریم دانش‌آموزان را تشویق و تشویق کنیم تا بخشی از این بخش حیاتی باشند.»

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303010394

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : محمد بن راشد قانون حقوق مردم قاطع را در دبی صادر می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام