بلیت های اضافی جام جهانی باشگاه های فیفا امارات 2021 اعلام شد

ابوظبی، 25 ژانویه 2022 (وام) – برای طرفدارانی که در اولین نسخه از دست داده بودند، دور جدید بلیط های جام جهانی باشگاه های فیفا امارات 2021، که از 3 تا 12 فوریه در ابوظبی برگزار می شود، اکنون ارائه شده است. در FIFA.com/tickets موجود است.

بلیت‌های جدید برای سه بازی آخر جام جهانی باشگاه‌های فیفا، از جمله بازی ششم با حضور چلسی، در دسترس خواهند بود. همچنین هواداران همچنان می توانند در افتتاحیه بین الجزیره اف سی و آ اس پیره، مسابقه 3 بین برنده آن مسابقه و الهلال اس اف سی، و مسابقه مقام پنجم، صندلی بگیرند.

کمتر از دو هفته تا شروع مسابقات باقی مانده است، همه بلیت ها بر اساس اولویت در دسترس هستند. بلیت‌هایی که در طول پیش‌فروش ویزا منتشر شدند، تقاضای زیادی داشتند و اکنون به هواداران فرصتی دیگر داده می‌شود تا در مسابقات مورد انتظار، صندلی‌های خود را بگیرند.

هفت تیم بین‌المللی در مسابقات حذفی شرکت خواهند کرد و بازی افتتاحیه در 3 فوریه بین الجزیره اف سی نماینده امارات و آ.اس پیره نماینده کنفدراسیون فوتبال اقیانوسیه برگزار می‌شود.

پنج تیم دیگر واجد شرایط عبارتند از قهرمان باشگاه های کونکاکاف (سی اف مونتری)، یوفا (چلسی)، کونمبول (پالمیراس)، AFC (الهلال SFC) و CAF (الاهلی SC).

همه مسابقات در دو استادیوم برگزار می شود – استادیوم محمد بن زاید و ورزشگاه آل نهیان – که هر دو برای ارائه استانداردهای بهداشتی و ایمنی در سطح جهانی آماده شده اند و تجربه ای لذت بخش و ایمن را برای هواداران فوتبال و جامعه تضمین می کنند.

قیمت بلیط ها مقرون به صرفه است و بر اساس اولویت برای طرفداران فقط 20 درهم برای بلیط رده 4 تا 200 درهم برای بلیط رده 1 برای فینال در دسترس است.

ویزا، شریک خدمات پرداخت رسمی فیفا، روش پرداخت ترجیحی جام جهانی باشگاه‌های فیفا امارات 2021 است.

اقدامات سختگیرانه COVID-19 برای اطمینان از یک محیط امن در طول مسابقات، برای محافظت از سلامت و ایمنی همه افراد درگیر در نظر گرفته شده است. همه دارندگان بلیت موظفند گذرنامه Al Hosn Green Pass را ارائه دهند و نتیجه آزمایش PCR منفی را که ظرف 48 ساعت به دست آمده است ارائه دهند.

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303014862

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : اداره مالیات فدرال: تمدید یک ساله مهلت برای بهره مندی از تعیین مجدد مجازات های اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام