خدمات مجوز پارکینگ ساکنان در ابوظبی به سکوی درب منتقل شد

ابوظبی، 11 ژانویه 2022 (وام) — وزارت شهرداری ها و حمل و نقل (DMT)، به نمایندگی از مرکز حمل و نقل یکپارچه (ITC)، به روز رسانی برای برنامه خدمات مجوز پارکینگ مقیم را اعلام کرد که هدف آن تسهیل تجربه مشتریان است.

این سیستم تازه تاسیس به مشتریان اجازه می دهد تا بدون نیاز به بارگذاری هیچ مدرکی، درخواست های خود را برای مجوزهای پارکینگ ساکنین جدید، تمدید مجوزهای منقضی شده یا مجوزهای تقریباً منقضی شده ارسال کنند.

این سیستم همچنین درخواست‌هایی را برای اصلاح اطلاعات موجود در مجوزهای پارک ساکنان موجود، مانند تغییر اطلاعات خودرو یا اطلاعات محل اقامت، می‌پذیرد. این خدمات در وب سایت پلتفرم «درب» و اپلیکیشن درب موجود است.

DMT و ITC روند خدمات را اصلاح کرده اند و آن را به یک تکنیک ساده تبدیل کرده اند که در زمان صرفه جویی می کند. این در راستای استراتژی DMT برای دیجیتالی کردن خدمات خود است و در عین حال بر اهمیت سرعت و دقت در ارسال درخواست‌های خدمات از طریق کانال‌های مختلف تاکید می‌کند.

علاوه بر یکپارچه‌سازی سیستم‌های داده داخلی برای ارائه اسناد و سوابق مورد نیاز برای مجوزهای پارکینگ، مانند قرارداد اجاره توثیق، شناسه امارات، یا ثبت نام خودرو، بدون نیاز به دانلود آن‌ها در پلت فرم «درب». همچنین مراحل پرداخت حق سرویس و جریمه مواقف به جای دو مرحله به یک پله کاهش یافته است.

ITC تاکید کرد که مجوز بلافاصله پس از ارسال درخواست و پرداخت هزینه خدمات در صورت عدم وجود جریمه معلق صادر می شود. در صورت جریمه های موجود، مشتریان ملزم به پرداخت همان هزینه خدمات هستند تا بلافاصله مجوز را دریافت کنند. سپس مشتری بلافاصله از درخواست مجوز پارکینگ ساکنین موفق مطلع می شود و سیستم بر این اساس به روز می شود. تیم پشتیبانی ITC همچنین بر روی بررسی اطلاعات درخواست ظرف 14 روز از تاریخ صدور مجوز کار خواهد کرد.

ITC همچنین امکان استعلام و پرداخت جریمه مواکف خودروهای فردی یا شرکتی را از طریق پلت فرم «درب» فراهم کرده است که به مشتریان امکان می دهد در یک مرحله آسان جریمه را پرداخت کنند. در صورتی که جریمه ظرف 30 روز پس از صدور پرداخت شده باشد، 25 درصد تخفیف کل مبلغ جریمه قابل اعمال است.

شرایط خدمات برای تمام فضاهای پارکینگ مسکونی در امارات ابوظبی اجباری است. این سرویس همچنین تعدادی از استانداردهای عمومی و خصوصی مکان های پارکینگ و مکان های آن را رعایت می کند که هدف آن حفظ ایمنی جامعه و ظاهر کلی امارات است. اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های خدمات و جریمه ها از طریق سرویس در اپلیکیشن هوشمند درب و وب سایت پلت فرم “درب” در دسترس است.

حسين علي-وام
https://wam.ae/en/details/1395303009993

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : امارات میزبان اولین “نمایشگاه جهانی تمبر 2022 امارات” در نمایشگاه مرکز نمایشگاهی دبی 2020 است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام