دبی قرار است از یک سال فعالیت موفقیت آمیز مناقصه برای رویدادهای جهانی بهره مند شود

دبی، 23 ژانویه 2022 (وام) – بخش رویدادهای تجاری و اقتصاد گسترده تر دبی آماده است تا از یک سال فعالیت موفقیت آمیز مناقصه به رهبری رویدادهای تجاری دبی (DBE)، دفتر کنفرانس رسمی شهر، بهره مند شود.

DBE با همکاری با سهامداران در بخش های دولتی و خصوصی، 120 رویداد را برای سال 2021 و پس از آن ثبت کرده است.

این رویدادها، ترکیبی از کنفرانس‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های سفر تشویقی، تقریباً 70000 رهبر نظری کلیدی، دانشمند، مقامات دولتی و دیگر کارشناسان را به نمایش می‌گذارند که دبی را در مرکز گفتگوهای جهانی در مورد بهبود بخش‌ها و حرفه‌های حیاتی، نوآوری و اقتصاد قرار می‌دهد. رشد عملکرد قوی، به‌رغم ادامه اختلال در بخش رویدادهای تجاری جهانی، به دست آمده است، عمدتاً به شناخت جهانی از مدیریت دبی با همه‌گیری COVID-19 نسبت داده می‌شود. دبی جایگزین مناسب و جذابی برای میزبانی بسیاری از رویدادهایی است که در 15 ماه گذشته برگزار شده‌اند و اکنون پس از اینکه برنامه‌های اولیه سازمان‌دهندگان در جاهای دیگر به نتیجه نرسیدند، در خط لوله قرار دارد.

هلال سعید الماری، مدیر کل اداره اقتصاد و گردشگری دبی، گفت: «با هدایت اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و حاکم دبی، مدیریت این شهر با همه‌گیری سریع و سریع بهبود اقتصادی همچنان توسط جامعه تجاری جهانی به رسمیت شناخته می شود. علاوه بر اینکه دبی را به مرکز انتخابی برای مشاغل، انجمن ها و استعدادها در بخش ها و حرفه ها تبدیل می کند، این شهر به عنوان یک مقصد ترجیحی برای رویدادها در هر اندازه ای برجسته است.

وی افزود: “تجربه دو سال گذشته تنها به تاکید بر اهمیت رویدادهای تجاری حضوری و آنچه که آنها می توانند به سازمان دهندگان، شرکت کنندگان، حامیان مالی، غرفه داران و شبکه های گسترده تر آنها ارائه دهند، خدمت کرده است. بنابراین، ما به بررسی همه چیز ادامه می دهیم. فرصت‌هایی برای میزبانی رویدادهای تجاری در دبی و همکاری با سهامداران در شهر برای ارائه یک پلت فرم ایمن و تاثیرگذار برای اشتراک‌گذاری دانش، شبکه‌سازی و ایجاد میراث‌های ماندگار برای برنامه‌ریزان جلسه.”

از جمله رویدادهای مهمی که در سال 2021 برنده شد، بیست و هفتمین کنفرانس عمومی شورای بین‌المللی موزه‌ها در سال 2025 بود. رویدادهای تجاری دبی با بخش ایکوم امارات متحده عربی (ICOM-UAE)، اداره فرهنگ و هنر دبی و شهرداری دبی برای برنده شدن در مناقصه این رویداد همکاری کرد. .

رویدادهای کلیدی دیگر شامل کنوانسیون و نمایشگاه جهانی بازیافت BIR (2022)، کنگره آسیایی نفرولوژی کودکان (2023)، و کنگره انجمن بین المللی دیالیز صفاقی (2024) بود.

در همین حال، خط لوله جلسات شرکتی و برنامه های سفر تشویقی در شهر نیز به رشد خود ادامه داد، با اضافه شدن کنوانسیون مک دونالد روسیه، کنوانسیون ستاره AIA و کنفرانس طلایی سالگرد اوریف لیم که همه در سال 2022 برگزار شد.

الحاقات به خط لوله در بحبوحه تمرکز فزاینده بر بخش رویدادهای تجاری در دبی انجام می شود که با تشکیل وزارت اقتصاد و گردشگری تاکید شده است. یکی از اولویت های کلیدی این وزارتخانه ثبت 400 رویداد اقتصادی جهانی در سال تا سال 2025 است.

در سال 2021، رویدادهای تجاری دبی از طریق مأموریت‌های فروش در بازارهای هدف کلیدی، شرکت در نمایشگاه‌های بزرگ صنعت، از جمله IBTM World و IMEX آمریکا، و مأموریت‌های مطالعاتی ورودی، تقویم قوی‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی را در سراسر جهان حفظ کرد.

حسین علی-وام https://wam.ae/en/details/1395303013952

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : المالکی: ادعاهای حوثی ها در مورد هدف قرار دادن یک بازداشتگاه در صعده توسط ائتلاف نادرست است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام