فراری ورلد، برادران وارنر ورلد ابوظبی عناوین جدید رکوردهای جهانی گینس را شکستند

ابوظبی، 18 ژانویه 2022 (وام) — فراری ورلد ابوظبی و برادران وارنر ورلد ابوظبی موفق به شکستن دو عنوان رکورد جهانی گینس در جشن فصل جشن برای “بیشترین مشارکت در یک رنگ بر حسب اعداد” و ” بیشترین مشارکت در کارت تبریک شدند.

مهمانان در هر سنی گرد هم آمدند تا در جشن‌های همه جانبه پارک‌های موضوعی شرکت کنند و سفرهای خانوادگی و جاذبه‌های خانوادگی را در کنار نمایش‌ها و اجراهای زنده تجربه کنند.

مهمانان با استفاده از طیف وسیعی از قلم‌های رنگ‌آمیزی، یک تابلوی رنگ‌آمیزی بزرگ تقسیم بر تعداد آثار هنری که جشن‌های فراری ورلد ابوظبی و جاذبه‌های برنده جوایز آن را برای تلاش برای شکستن رکورد جهانی «بیشترین مشارکت در یک رنگ بر حسب اعداد» نشان می‌دهد، کمک کرده‌اند. ‘.

پارک با کمک مهمانان خود با 4826 مشارکت رکورد رکورد جهانی 2462 را شکست.

در برادران وارنر ورلد ابوظبی، از مهمانان خواسته شد تا آرزوهای متفکرانه خود را روی یک کارت تبریک بزرگتر از حد معمول برای عنوان «بیشترین مشارکت در کارت تبریک» بنویسند و رکورد جهانی قبلی 16707 مشارکت را به چالش بکشند. برادران وارنر ورلد ابوظبی با 20482 مشارکت در طول فصل جشن، عنوان رکورد را شکست.

الحسن کعبوس الزابی، معاون عملیات فراه تجارب، گفت: “خوشحالیم که دوباره با رکوردهای جهانی گینس همکاری می کنیم و شاهد شکسته شدن دو رکورد جهانی دیگر با کمک مهمانانمان در فراری ورلد ابوظبی و برادران وارنر جهانی هستیم. ابوظبی. این یکی دیگر از دستاوردهای جاذبه های برنده جوایز ما است، و ما خوشحالیم که مهمانان و خانواده ها را در این مدت با ما درگیر کرده اند.”

حسین علی-وام
https://wam.ae/en/details/1395303012263

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : اتحادیه اروپا حمله پهپادی حوثی ها در امارات را محکوم می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام