مردی به دلیل تلاش برای سفر با گواهی جعلی آزمایش کوفید-19 مواجه یک سال زندان خواهد شد

وام_ 6 ژانویه 2022 _ – مردی به دلیل تلاش برای طفره رفتن از قوانین سفر با استفاده از گواهی جعلی آزمایش به ۱۲ ماه زندان و ۱۶۰۰ یورو جریمه محکوم شده است.

این مرد با وجود قوانین محلی مبنی بر اینکه همه مسافران قبل از پرواز به این کشور باید PCR منفی یا نتیجه آزمایش آنتی ژن سریع داشته باشند، هنگام پرواز به بلژیک به کوفید-19 آلوده شد.

به گزارش پایگاه خبری بلژیک Aviation24، یازده متهم دیگر به دلیل جعل اسناد و مدارک، هر کدام 1600 یورو جریمه نقدی یا در مورد متهمانی که گواهی دیجیتال جعلی ارائه کردند، جعل علوم کامپیوتری محکوم شدند.

نیروهای مرزی در فرودگاه بروکسل در چند ماه گذشته 820 نفر را با استفاده از گواهی های آزمایشی جعلی دستگیر کرده اند و اکثریت قریب به اتفاق 750 یورو جریمه فوری را برای فرار از تعقیب قضایی بیشتر می پذیرند. با این حال، حدود 20 درصد از افرادی که دستگیر می شوند، با جریمه مخالفت کرده و به دادگاه فرستاده می شوند.

دادستان ها در حال پیگیری پرونده های 160 نفر هستند و دادگاه جنایی روز چهارشنبه با اولین گروه از این تعداد معوقه رسیدگی کرد.

اکثر متهمان در دادگاه حاضر نشدند اما یک زن اقرار به بی گناهی کرد و به شش ماه حبس تعلیقی و 800 یورو جریمه محکوم شد. به سه متهم دیگر نیز دستور داده شد که هر کدام 60 ساعت خدمات اجتماعی انجام دهند.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303009026

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : مجمع جهانی انرژی شورای اتلانتیک 2022 در 29 مارس برگزار خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام