63 / 100

کمیته عالی مدیریت بحران و بلایای دبی اقدامات پیشگیرانه را برای جشن های نوروزی اعلام کرد

دبی، 28 دسامبر 2021 (WAM) — بر اساس دستورات حضرت شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی دبی، کمیته عالی مدیریت بحران و بلایای امارات به ریاست حضرت شیخ منصور بن محمد بن راشد آل مکتوم از تدابیر احتیاطی برای جشن سال نو در امارت خبر داده است.

کمیته با درخواست از مردم برای ادامه اقدامات پیشگیرانه COVID-19 برای محافظت از خود و جامعه گفت که رعایت دقیق دستورالعمل های پیشگیرانه برای حفظ پیشرفتی که دبی در مبارزه با همه گیری به دست آورده است، حیاتی است.

در جلسه ای که امروز برگزار شد، کمیته عالی همچنین گفت که پیروی دقیق جامعه از دستورالعمل های احتیاطی COVID-19 کلید موفقیت استثنایی دبی در مهار این همه گیری بوده است. کمپین های اطلاع رسانی مداوم امارت و همکاری مستمر مردم به اطمینان از رفاه همه شهروندان، ساکنان و بازدیدکنندگان کمک خواهد کرد.

در آخرین جلسه کمیته، آمادگی ها برای جشن های سال نو و نقش گروه های ضربت مختلف بررسی شد. در این جلسه همچنین اقدامات پیشگیرانه و دستورالعمل های برگزاری جشن ها تصویب شد.

شیخ منصور گفت: تلاش‌های هماهنگ مقامات خط مقدم و برنامه یکپارچه برای مهار این بیماری همه‌گیر همراه با همکاری پایدار مردم، دبی را قادر ساخته است تا از گسترش ویروس جلوگیری کند. او افزود که به عنوان بخشی از تلاش های دولت دبی برای محافظت از شهروندان، ساکنان و بازدیدکنندگان، پروتکل های پیشگیرانه قوی همچنان اجرا می شود.

“دبی به طور مستمر تحولات محلی و جهانی را رصد کرده است تا اقدامات قاطع لازم برای محافظت از جامعه و اجرای اقدامات پیشگیرانه مشخص شده توسط مقامات بهداشتی محلی و بین المللی را انجام دهد. هر عضو جامعه باید دستورالعمل های پیشگیرانه موجود از جمله پوشیدن ماسک و ماسک صورت را به شدت رعایت کند. شیخ منصور گفت: رعایت فاصله اجتماعی برای محافظت از خانواده‌های خود و دیگران.

در این جلسه، رئیس کمیته دستورالعمل جشن سال نو در دبی را تصویب کرد. افرادی که اقدامات پیشگیرانه را نقض کنند با جریمه و مجازات روبرو خواهند شد. استفاده از ماسک صورت برای تمام کسانی که در رویدادهایی که در داخل و خارج از خانه برگزار می شود، اجباری است. عدم استفاده از ماسک 3000 درهم جریمه دارد.

عموم مردم می توانند نمایش های آتش بازی شب سال نو را که توسط دبی از 29 نقطه در سراسر شهر برگزار می شود تماشا کنند، که به همه این فرصت را می دهد تا از جشن ها در محیطی امن، امن و دور از اجتماع لذت ببرند.

حسین علی-وام https://wam.ae/en/details/1395303006823

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : بانک مرکزی امارات متحده عربی: اسکناس پلیمری جدید 50 درهم یک واحد پول رسمی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام