جهان در جشن سال نو شاهد آتش بازی های دیدنی در آسمان امارات خواهد بود

ابوظبی_ 30 دسامبر 2021 ( وام)_ توجه جهان به امارات معطوف خواهد شد تا آتش بازی های دیدنی را در مناطق مختلف این کشور به مناسبت جشن سال نو، که یک مناسبت ویژه همزمان با جشن طلایی این کشور است، دنبال کند.

نمایش های آتش بازی که توسط امارات در شب سال نو برگزار می شود، فرصت جدیدی برای شکستن رکوردهای جهانی گینس است. امسال، آنها نمایشی را برگزار خواهند کرد که توسط جشنواره شیخ زاید در ابوظبی و یک نمایش دیگر در راس الخیمه برگزار می شود.

نمایش‌های آتش‌بازی معمولاً بازدیدکنندگان عرب و خارجی را به اضافه صدها هزار شهروند و ساکنان به خود جلب می‌کند.

در ابوظبی، هفت برنامه آتش بازی برنامه ریزی شده در شب سال نو برگزار می شود با این حال، جشنواره شیخ زاید در الوثبه بزرگترین نمایش آتش بازی را به مدت 40 دقیقه با هدف شکستن سه رکورد جهانی گینس از نظر کمیت، زمان و شکل برگزار می کند.

در همین حال، در دبی 36 نمایش برنامه ریزی شده در 29 مکان برگزار می شود که با دو نمایش آتش بازی برجسته در اکسپو 2020 دبی، در ساعت 12 نیمه شب و ساعت 3:00 بامداد برگزار می شود، علاوه بر آتش بازی های مورد انتظار در بلندترین برج جهان برج خلیفه است در شارجه شاهد یک نمایش آتش‌بازی 10 دقیقه‌ای با شمارش معکوس برای سال نو و دیگری در ساحل خور فکان خواهد بود.

وام/ نعمه سمیر.

https://wam.ae/en/details/1395303007369

منبع : www.wam.ae
حتما بخوانید : محمد بن زاید: تداوم رعایت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با موج جدید کرونا تا پایان آن ضروری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با ما
1
اگر سوالی دارید ما در خدمتیم
ســـلام